Aproximación

-APROXIMACIÓN 
Para poder crear a aproximación dun producto o ca estamos interesados en dar a coñecer ou exponer as demáis persoas que estén interesadas en coñecer  dito producto, para este proceso entran diferentes fases, unha delas é a aproximación,  a cal , consiste no feito de aproximar, acercar ou avecinar dito producto as capacidades de éxito ou de fracaso no momento da súa venda, tamén este concepto soe empregarse para nomear a obtención du resultado que, se non se corresponde exactamente co resultado esperado realizase una aproximación para que acabe convertindose nun resltado próximo a exactitude.
Por outro lado, para que este paso suceda ou se poida levar a cabo é necesario que se cumpran una serie de regras ou conceptos como son:
  • ¿Cal é a solución a o problema?
  • ¿De que maneira, distinta do habitual, se resolvería o problema?
  • ¿De que maneira se ofrecería esa solución a os distintos usuarios?
  • ¿Cómo conseguería unha proposta de solución sostible?

Normalmente este aspecto utilizase para o desenrrolo e lanzamento de productos que conecten cos usuarios e inclúan funcionalidades en certo modo innovadoras. Adicionalmente, os aspectos que foron ditos anteriormente teñen que superar as expectativas do usuario que cada vez son máis altas e de maior dificultade ao igual que poder competir coa competencia do sector das novas tecnoloxías.

Por último, como conclusión a este feito, cando se pretenda introducir un novo producto ao mercado é necesario ou conveniente facer un balance a cerca das posibilidades de beneficio que existen e os factores que a súa vez poden provocar o feito de que exista unha perda do capital adquirido nese produto.




Comentarios